Βρείτε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις ώρες check-in, τους χώρους εκδηλώσεων, τις παροχές του ξενοδοχείου και πολλά άλλα.

  • Ποιες είναι οι ώρες check in και check out;

    Η επίσημη ώρα άφιξης είναι στις 15:00 μ.μ. & αναχώρησης στις 11:00 π.μ.

  • Είναι δυνατόν να κάνω late check out;

    Η δυνατότητα αυτή υπάρχει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείο και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα υποδοχής.

  • Είναι δυνατόν να κάνω early check in;

    Η δυνατότητα αυτή υπάρχει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείο και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα υποδοχής.

  • Ποιες υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν;

    Η πρόσβαση στα Jacuzzi, sauna και το γυμναστήριο του ξενοδοχείου παρέχεται άνευ χρέωσης, όπως και η πρόσβαση στο Ursa Minor Rooftop Bar & Restaurant. Επιπλέον, η στάθμευση στο parking του ξενοδοχείου επιτρέπεται δωρεάν, όπως και η μεταφορά με το shuttle bus service από και προς το κέντρο της πόλης (βάσει προγραμματισμένων δρομολογίων). Τα προϊόντα του mini bar διατίθενται άνευ χρέωσης. Μια ακόμη δωρεάν παροχή είναι coffee & tea set στα δωμάτια, ωστόσο τα προϊόντα δεν ανανεώνονται κατά τη διάρκεια της διαμονής.

  • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την κράτησή μου;

    Εξαρτάται από τους όρους πολιτικής ακυρώσεων, τους οποίους αποδεχτήκατε κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας.

  • Πως μπορώ να φτάσω στο ξενοδοχείο από το αεροδρόμιο/σταθμό;

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504504 ή στο info@portopalace.gr, ώστε να σας κατευθύνουμε.

  • Ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές για μεταφορά από το ξενοδοχείο;

    Υπάρχει υπηρεσία άνευ χρέωσης με shuttle bus (βάσει προγραμματισμένων δρομολογίων και ωραρίου) και δημόσια συγκοινωνία με χρέωση (31 λεωφορείο Βούλγαρη-ΚΤΕΛ), για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504504 ή στο info@portopalace.gr, ώστε να σας κατευθύνουμε.

  • Πόσο μακριά είναι το κέντρο της πόλης;

    Το κέντρο της Θεσσαλονίκης απέχει 2 χλμ. και περίπου 5 λεπτά με το αυτοκίνητο από το ξενοδοχείο.

  • Υπάρχουν επιλογές διαμονής για οικογένειες και παιδιά;

    Παρακαλούμε να ελέγξετε την διαθεσιμότητα σε κατηγορία FAMILY ROOM.

  • Μπορώ να προσθέσω επιπλέον παρκοκρέβατο/ κρεβάτι στο δωμάτιο μου;

    Μόνο κατόπιν αιτήματος και ελέγχου της διαθεσιμότητας απευθείας με το τμήμα κρατήσεων.

  • Υπάρχει parking στο ξενοδοχείο, και εάν υπάρχει χρεώνεται;

    Το ξενοδοχείο διαθέτει υπαίθριο parking 300 θέσεων, το οποίο διατίθεται άνευ χρέωσης στους διαμένοντες.

  • Υπάρχει εστιατόριο ή μπαρ στο ξενοδοχείο;

    Το κεντρικό μπαρ του ξενοδοχείου, P-Bar λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου (ώρες λειτουργίας P-Bar: 8:00-1:00 τη χειμερινή περίοδο & 8:00-20:00 την καλοκαιρινή περίοδο). Στο εστιατόριο Zaytinya, στο ισόγειο του ξενοδοχείου, σερβίρεται το πρωινό κάθε μέρα. Κατά τους χειμερινούς μήνες, για γεύμα και δείπνο λειτουργεί το εστιατόριο Zaytinya (από τις 12:00 έως τις 23:30), ενώ κατά τη θερινή περίοδο, οι a la carte υπηρεσίες προσφέρονται στο Ursa Minor Rooftop Bar & Restaurant (από τις 14:00 έως τις 23:00).

  • Είναι το ξενοδοχείο φιλικό προς τα κατοικίδια;

    Δεν επιτρέπονται κατοικίδια ούτε στα υπνοδωμάτια, ούτε στους κοινόχρηστους χώρους.

  • Υπάρχει 24ωρη ρεσεψιόν;

    Ναι, το τμήμα της υποδοχής λειτουργεί όλο το 24ωρο.

  • Έχετε δωμάτια για άτομα με αναπηρία ή κινητικά προβλήματα;

    Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια για ΑΜΕΑ.

  • Ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές για Wi-fi στο δωμάτιο;

    Παρέχεται δωρεάν πρόσβαση σε δορυφορικό WiFi internet (200 Mbps upload/download) σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου.

  • Ποιες είναι οι πολιτικές για την πληρωμή και την κατάθεση εγγύησης;

    Εξαρτάται από τους όρους πληρωμής και προκαταβολής, τους οποίους αποδεχτήκατε κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504520 ή στο reservations@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσου σχετικά.

  • Ποιες είναι οι ώρες του πρωινού;

    Οι ώρες λειτουργίας της αίθουσας πρωινού είναι 7:00-10:30 από Δευτέρα έως και Σάββατο & 7:00-11:00 την Κυριακή & τις ημέρες αργίας.

  • Το πρωινό είναι a la carte ή μπουφές;

    Το πρωινό προσφέρεται σε αμερικάνικου τύπου μπουφέ, ενώ διαθέτει και την πιστοποίηση ‘Ελληνικό πρωινό’.

  • Έχω διατροφικές αλλεργίες. Μπορώ να πάρω πρωινό/ γευματίσω/ δειπνήσω στο ξενοδοχείο;

    Για πιθανές αλλεργίες ενημερώνουμε το προσωπικό του ξενοδοχείου. Ενώ αναφορά αλλεργιογόνων γίνεται στους τιμοκαταλόγους των μπαρ/ εστιατορίων και του room service.

  • Είμαι vegan/ vegetarian, έχω δυσανεξία/ ευαισθησία στη γλουτένη. Έχω επιλογές;

    Υπάρχουν τόσο στον πρωινό μπουφέ όσο και στον κατάλογο επιλογές vegan, vegetarian & gluten free.

  • Υπάρχει δυνατότητα για take away πρωινό ή για early breakfast;

    Σε περίπτωση αναχώρησής σας πριν τις 7.00, μπορείτε να ζητήσετε το πρωινό σας σε πακέτο. Η υπηρεσία παρέχεται κατόπιν συνεννόησης.

  • Επιτρέπεται να παίξουμε χαρτιά ή άλλα παιχνίδια στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου;

    Δεν επιτρέπονται τα παιχνίδια, όπως επιτραπέζια, τάβλι και παίγνια όπως τράπουλα, σε κανένα κοινόχρηστο χώρο του ξενοδοχείου (συμπεριλαμβανομένων των επισιτιστικών τμημάτων).

  • Μπορώ να καταναλώσω τρόφιμα και ποτά που έχω φέρει μαζί μου;

    Δεν επιτρέπονται καταναλώσεις προϊόντων από εξωτερικούς προμηθευτές σε κανένα κοινόχρηστο χώρο του ξενοδοχείου (συμπεριλαμβανομένων των επισιτιστικών τμημάτων). Επισιτιστικές υπηρεσίες εξυπηρετούνται αποκλειστικά από το ξενοδοχείο.

  • Ποια είναι η πολιτική για το κάπνισμα;

    Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το κάπνισμα/ άτμισμα/ χρήση προϊόντων καπνού απαγορεύεται αυστηρά σε όλα τα δωμάτια και όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι για κάπνισμα/ άτμισμα/ χρήση προϊόντων καπνού.

  • Παρέχει το ξενοδοχείο internet στους πελάτες του;

    Το ξενοδοχείο διαθέτει δωρεάν ασύρματο internet 200Mbps. Σε περίπτωση ανάγκης χρήσης υψηλότερης ταχύτητας internet στα πλαίσια εκδήλωσής σας, απαιτείται ενημέρωση τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης. Η υπηρεσία αυτή επιβαρύνεται με χρέωση.

  • Θέλω να διοργανώσω μία εκδήλωση στο ξενοδοχείο σας και χρειάζομαι να τη μεταδώσω με live streaming. Γίνεται;

    Δεν αναλαμβάνουμε την εξυπηρέτηση live streaming ή zoom. Την υπηρεσία αναλαμβάνει εξωτερικός συνεργάτης, με κάποια επιβάρυνση.

  • Υπάρχει τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων;

    Το τεχνικό προσωπικό εξυπηρετεί κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων υποστηρικτικά και όχι καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη τεχνικής υποστήριξης εντός της αίθουσας καθ’ όλη τη διάρκεια, την υπηρεσία αναλαμβάνει εξωτερικός συνεργάτης με κάποια επιπλέον επιβάρυνση.

  • Ποια είναι η επιλογή για την φύλαξη των πολύτιμων αντικειμένων, υπάρχει χρηματοκιβώτιο;

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία safe box στα δωμάτια του ξενοδοχείου (χρηματοκιβώτιο ασφαλείας σε διαστάσεις netbook). Επίσης, μπορείτε να παραδώσετε τα τιμαλφή σας στην υποδοχή για φύλαξη.

  • Υπάρχει η δυνατότητα για κράτηση ομάδων ή μαζικών εταιρικών κρατήσεων, εάν ναι ποιες είναι οι πολιτικές;

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504520 ή στο groups@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  • Υπάρχει δυνατότητα φύλαξης αποσκευών πριν το check in ή μετά το check out;

    Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του ειδικά διαμορφωμένου χώρου φύλαξης αποσκευών, άνευ χρέωσης.

  • Υπάρχει ιατρική βοήθεια ή φαρμακείο κοντά στο ξενοδοχείο;

    Το ξενοδοχείο έχει σταθερή συνεργασία με εξωτερικούς γιατρούς (χρέωση βάσει γνωμάτευσης), ενώ το κοντινότερο φαρμακείο βρίσκεται σε 1,5 χλμ απόσταση.

  • Υπάρχει γυμναστήριο; Εάν ναι, ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του;

    Το Pulse Gym λειτουργεί στον πρώτο όροφο του ξενοδοχείου. Η χρήση του είναι άνευ χρέωσης, κατόπιν ραντεβού, για τους ενήλικες διαμένοντες. Οι ώρες λειτουργίας του είναι 7.00 έως 22.00.

  • Υπάρχει η δυνατότητα για laundry service, είτε πλύσιμο είτε σιδέρωμα;

    Υπάρχει υπηρεσία laundry service με χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου.

  • Μπορώ να έχω αναβάθμιση του δωματίου μου;

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504520 ή στο reservations@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε.

  • Η τιμή περιλαμβάνει και χρήση spa?

    Στην τιμή δωματίου περιλαμβάνεται και η χρήση των jacuzzi και της σάουνας στο Pulse Gym. Οι υπηρεσίες massage/spa χρεώνονται βάσει τιμοκαταλόγου, κατόπιν ζήτησης και ραντεβού.

  • Υπάρχει συνδυαστική προσφορά διαμονής & massage?

    Δεν υπάρχει συνδυαστική προσφορά, οι υπηρεσίες massage/spa χρεώνονται βάσει τιμοκαταλόγου, κατόπιν ζήτησης και ραντεβού.

  • Μπορώ να κάνω κράτηση δωματίου για προετοιμασία γαμπρού ή νύφης;

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504520 ή στο reservations@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  • Υπάρχουν κουκέτες κρεβάτια στο ξενοδοχείο?

    Δεν υπάρχουν κουκέτες κρεβάτια στο ξενοδοχείο, κατόπιν ζήτησης ελέγχουμε την διαθεσιμότητα για extra bed/ family room.

  • Υπάρχει κομμωτήριο στο ξενοδοχείο?

    Δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις κομμωτηρίου εντός ξενοδοχείου, μπορεί να εξυπηρετήσει εξωτερικός συνεργάτης. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504504 ή στο info@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  • Υπάρχει υπηρεσία baby sitting και ποια είναι η χρέωση?

    Παρέχεται η υπηρεσία baby sitting, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα υποδοχής. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504504 ή στο info@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε.

  • Έχετε σταθμό φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος?

    Το ξενοδοχείο διαθέτει 2 σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων που μπορούν να εξυπηρετήσουν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Ευρωπαϊκής Παροχής με ειδική χρέωση. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο +302310 504504 ή στο info@portopalace.gr, ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  • Πισίνα υπάρχει? Τι χρέωση έχει?

    Το ξενοδοχείο διαθέτει δύο εστίες δροσιάς/refreshing areas στον τρίτο όροφο του ξενοδοχείου, διάστασης 4 επί 3 μέτρων η καθεμία, στον χώρο Ursa Minor. Πρόκειται για δεξαμενές νερού μικρών διαστάσεων και χαμηλού βάθους. Η είσοδος στην Ursa Minor είναι άνευ χρέωσης για τους διαμένοντες, ενώ είναι ανοιχτή από τις 11:00 έως τις 1:30 και για τους εξωτερικούς επισκέπτες με χρέωση 15€/άτομο Δευτέρα έως και Παρασκευή & 20€/άτομο Σάββατο & Κυριακή.

  • Πότε λειτουργεί το Rooftop του ξενοδοχείου.

    Το Ursa Minor Rooftop Bar & Restaurant λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες, με ωράριο 11:00-1:30. Οι ώρες λειτουργίας καταλόγου a la carte είναι από 14:00 έως τις 23:30 κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

  • Υπάρχουν δωμάτια με θέα θάλασσα?

    Υπάρχει περιορισμένος αριθμός δωματίων με πλάγια θέα στο εμπορικό λιμάνι.

  • Είστε ξενοδοχείο με πιστοποιημένη περιβαλλοντική βιωσιμότητα?

    Το ξενοδοχείο διαθέτει πιστοποίηση Green Key, την οποία φροντίζει να ανανεώνει και δεσμευόμαστε για την εφαρμογή πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον.

  • Γίνεται σε τρίκλινο δωμάτιο να μείνουν 2 ενήλικες & 2 παιδιά;

    Η μέγιστη χωρητικότητα σε τρίκλινο δωμάτιο είναι είτε 3 ενήλικες είτε 2 ενήλικες και 1 παιδί, 2 ενήλικες και 2 παιδιά εξυπηρετούνται μόνο σε family κατηγορία δωματίου.

  • Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μαξιλαριού;

    Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μαξιλαριού (Down pillows, feather pillows), υποαλλεργικά λινά και μαξιλάρια (κατόπιν ζήτησης).

  • Θα ήθελα να οργανώσω ένα πάρτι ή μια δεξίωση σε κάποιον από τους χώρους του ξενοδοχείου. Μέχρι τι ώρα επιτρέπεται η μουσική και σε τι ένταση;

    Για τους καλοκαιρινούς μήνες, σε ανοιχτούς χώρους εκδηλώσεων ισχύουν τα παρακάτω: Κυριακή έως Πέμπτη: Until 01:00 Παρασκευή, Σάββατο και αργίες: Until 02:00 Για τους χειμερινούς μήνες, στους κλειστούς χώρους εκδηλώσεων ισχύουν τα παρακάτω: Κυριακή έως Πέμπτη: Until 02:00 Παρασκευή, Σάββατο και αργίες: Until 03:00

  • Ποιο είναι το επιτρεπόμενο όριο ήχου;

    Το επιτρεπόμενο όριο ήχου ανέρχεται στα 80 dB.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε; Επικοινωνήστε μαζί μας.